11.27.21 Have a great weekend!

Good morning, my friends :coffee:

Have a great day!

2 Likes

Morning all. I’m nursing a hang over lol. Have a great day everyone!!

2 Likes

giphy

2 Likes

First snowfall overnight in MA. Just an icy dusting barely covering the ground.

2 Likes

Have a great weekend? WTH?

You can’t tell me what to do. You’re not the boss of me. :rofl:

And yeah, we got our first last night here in NH as well.

Oh and, good morning everyone. :slight_smile:

3 Likes

Nice to see you, johnlocke.

2 Likes

Hi,John. Nice to see you.

3 Likes

Time for Buckeyes game. Big one today. Hope everyone has a good Saturday.

2 Likes

Hahaha good to hear from you buddy!

3 Likes

Rooting for them man!!!

2 Likes

:heart: :heart:

2 Likes

Go Buckeyes!

1 Like

coffee

towel

2 Likes

1 Like

2 Likes

That is terrifying. Dammit Joolz lmao

2 Likes

they’re looking into my soul again lol

2 Likes

Ayden is napping. Gonna get groceries when he is up

2 Likes

I have to pee though.

2 Likes

Have fun grocery shopping. Don’t forget the banana milk coffee

2 Likes